← terug naar overzicht

Vacature - (ervaren) Administrateur

Baetsen is een familiebedrijf dat in 1960 is opgericht. De Baetsen-Groep bestaat uit diverse BV’s waaronder 5 Businessunits. Baetsen wordt gekenmerkt door betrouwbaarheid, kwaliteit, korte communicatielijnen en een no-nonsense mentaliteit en heeft duurzaamheid heel hoog in het vaandel staan. Om onze positie in de markt te versterken en verder uit te bouwen willen wij iemand de kans bieden om zich te ontwikkelen in de functie van een

 


(ervaren) Administrateur


In deze functie zorg je voor een efficiënte en juiste uitvoering van onderdelen van de financiële administratie, samen met een collega administrateur, waarbij ieder zijn eigen bedrijven beheert. Je voert daarbij per maand diverse werkzaamheden uit, welke moeten gebeuren om een juist beeld van het bedrijfsresultaat te krijgen, zoals:

  • Controle van alle kosten en opbrengstenrekeningen van het grootboek
  • Voorraadmutaties
  • Afstemming en controle van diverse tussenrekeningen
  • Kruisposten en sub administraties


Je bereidt de maandrapportages voor van een aantal bedrijven door een grondige controle en analyse van het resultaat en zoekt aansluiting met de KPI’s en kengetallen. De resultaten bespreek je onder andere met de bedrijfsleider van de betreffende BV. Daarnaast adviseer je zowel de Manager Financiële Administratie als de bedrijfsleider(s) aangaande benodigde aanpassingen en verbeteringen binnen de financiële administratievoering. Tenslotte verzorg je ook tijdig de BTW aangifte en krijg je ruimte om deze functie zelf verder uit te bouwen.


Naar een hoger niveau

In deze functie sta je met de ene voet in wereld van de voorbereiding van de maandrapportage met de Manager Financiële Administratie en de Controller en met de andere in de operatie; je kunt moeiteloos de vertaalslag tussen deze twee niveaus in beide richtingen maken. Je zorgt voor gedegen, betrouwbare en duidelijke rapportages waardoor je meehelpt om Baetsen naar een hoger niveau te brengen.


Kennis en vaardigheden

Voor deze functie is het belangrijk dat je een HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar ervaring hebt in een vergelijkbare functie. Je bent communicatief vaardig en een gedegen gesprekspartner voor de (interne) klanten en een stevige sparringspartner voor jouw collega’s, managers en de bedrijfsleiders.

Vind jij het een uitdaging om een bijdrage te leveren aan het verder professionaliseren van de Baetsen-Groep en jezelf daarmee verder te ontwikkelen? Kun jij ons overtuigen dat jij ons verder kunt helpen en nog succesvoller kunt maken? Dan maken we graag tijd om kennis te maken met jou!


Bij ons krijg je

In deze functie vragen we het nodige van jou als professional. Maar er staat ook het nodige tegenover:

  • Allereerst een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid en bevoegdheden in een echt familiebedrijf;
  • Een afwisselende baan met veel vrijheid en zelfstandigheid in een prettige werkomgeving;
  • Snel schakelen met enthousiaste en deskundige collega’s;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg.


Natuurlijk houden wij ook enkele keer per jaar een gezellige borrel met alle collega's. We zijn tenslotte een Brabants bedrijf!


Interesse?

Spreekt deze functie jou aan en wil je graag meer weten? Neem dan contact op met Jack Sillekens, controller van de Baetsen-Groep, te bereiken via 06-21882138*.


*Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Tags: administratieffinancieel

SolliciterenSolliciteren met LinkedIn